Piremsesannesi63 2 haftalık bebeğim 4 gündür kakasını yapmıyor. İdrarını ve gazını yapıyor huzursuzda değil. Ne yapmalıyım çok tecrübesizim
_bahar_ Anne sütüyle besleniyorsa gazını çıkartıyorsa normal yapmaması bekleyin 2 gün daha olmadı Dr gidin tahlil yaparlar yarım fitil verilir