Arc1993 Merhaba hanımlar, 2 yaş civarı bebekler cümle kurmaya başlamalıdır diyorlar ya bu cümleden kasıt isim+fiil mi olmalı? Benim oğlum 21 aylık alo baba, dit dede( dede gitti), arı vız, bu el falan diyor. Cümle kurmak bu olmuyor dimi
Yenievliiiiii Arc1993 hayır cümle o olmuyor. Benim kızım da 24 aylık. Ortalama 4 5 aydır cümle Kuruyor ve şarkı söylüyor. Mesela şu şekilde hayır pasta yemek istemiyorum diyor. Hayır çişim gelmedi diyor. Yada ne bileyim süt ver uyuyacam diyor. Bu şekilde ecümle kuruyor ve şarkı söylüyor. Bazen İngilizce şarkılar diline dolanıyor.tabi kıyaslamamak lazım benim kızım yaşıtların göre akıcı konuşuyor ama çevremde 2 yaş olanlar sizin tarif ettiğiniz gibi.