Mom042 evet canım 2 ay küvezde kaldı kızım 6 buçuk aylık 870 gr doğdu 70 gr da şişliği vardı 800 gr ma düştü , hastahaneden çıkmak için hem emmesi hemde kalan sütü sağıp kaşıkla yedirmemiş gerekiyordu kaşıkla bir günde 200 gr verdi öyle olunca kalanı biberonla vermeyi tercih ettim avent in biberonu var anne görüsünü andırıyor çekmedikçe akmıyor güzel bir biberon öneriyle onunla başladım gayet güzel de kabul etti öylece taburcu olduk sütüm yetmeyince tekrar kullanmaya başladım şimdi hem biberonla mama hemde anne sütü alıyor ama anne sütünü çerez olarak kullanıyor