BaraninAnnesi Öncelikle sizi daha güzel bir üslup kullanmaya ve sakin kalıp yazılanları dikkatle okumaya davet ediyorum.Zira bizzat size yazılan ve anneligimi sorgulattiginiza dair bir ibare kullandigimi göremiyorum,her platformda olduğu gibi burada da fikirleri paylaşmak ve yazılan yorumlara eleştiri ya da güzelleme yapmak kullanicilarin kullanım hak ve sözleşmesinde mevcut diye biliyorum ,sizin bu konuda bilginiz yok ise okuyup bilgilenebilirsiniz.Yaptiginiz yorum ile ilgili eleştiri aldığınız da buna tahammül göstermeyecek ve anında kötü bir üslup kullanacaksaniz yorum yapmayiniz o halde..Diğer taraftan ben sizin tepkinize katilmadigimi belirtirken siz benim ve diğer yapılan yorumları okuyup kimin gerekli kimin gereksiz olduğuna karar verecek mercii olmuşsunuz sanıyorum benim bundan bilgim yoktu ,affedersiniz..
Diğer yandan sadece size yorum yaptım diye sizin , benim ya da bir başkasının anneligini sorgulayacak kadar ehil kişi olmadığınızı bilin isterim.Bunu da direkt üzerinize almaniz bence gereksiz olmuş.
Size iyi akşamlar ..