AyPerisiVeGokPrensininAnnesi biz de 16 aylık olduk sayılır 1 haftaya. 🤗 Nasıl alıştırdınız o aparatla?Doktorumuzun Lazımlık tavsiyesi ile başladık 1 ay oldu. Çişi ya da diğeri gelince 🙈 çişşş diyor, gidiyor lazımlığı alıp geliyor yanıma. Hadi otur annecim diyorum ama korkuyor sonra. Altı kapalıyken oturuyor ama. Ben de ısrar etmiyorum niyetim sadece tuvalet iletişimini sağlamak. Henüz eğitim kısmına geçmedik. İstiyroum ki bez dışında da tuvaletini yapabileceğini anlasın. Şimdilik bunu anladı görünüyor. Yanına çöküyor bazen ve yapıyor bezine 🤭sonra totosuna vura vura yanıma geliyor