Edizbeyinannesi 1Nisa1merve aslında kapanma zamanı gayet normal değil mi. Yani zaten o zamanlarda kapanması gerekmiyor mu
1Nisa1merve Edizbeyinannesi aynen normal.1yastan sonra kapanirmis .ama daha önce de kapansa bir sorun olmaz demisti doktru .takip etmek sart tabi. Geçmiş olsun