Edanurada ben 2 defa kisacik yaptim ilki belimin bile altindaydi. Geliyo bazen oyle insana 😊 ikincisi daha bile kisa kestirdim neyse 5 numara fln. O kdr rahattim ki cok iyi oluyo bence tabi. Topuz yapmıyorum başörtüde. O yüzden bana sorun olmadi. 2 ay fln sıkıntı oluyo hem bonede kasindiriyor hem toplanmıyor fln sonrasi iyi.. hem ferah hissediyor insan kendini. Dökülme icinde Naturalive sampuan kullanıyorum. Dogumdan sonra avuc avuc dökülüyordu simdi 2 3 tane anca. Yeni sac bile çıktı cok cabuk uzadi ve çoğaldı