Polikistikannee ben kızımı ilk 3 ay yeter ki uyusun diye ayağımda sallarken yerimden kıpırdamıyordum. Kalkınca uyanıyordu çünkü. 1.5 saat ayağımda öyle uyuyordu. Gaz konusunda da büyüyüp kendi gazını çıkarmayı öğrenene kadar biraz sancı çekecek. Gaz damlaları çoğunlukla bir işe yaramıyor. Söyle oluyor genelde : bir damlanın ise yaradığını görmek için 4-5 gün kullanmak gerekiyor. Yaramadı değiştir, yaramadı değiştir derken zaten çocuk büyüyüp kendisi çıkarmayı öğreniyor :) ben biraz kullanıp sonra kullanmadım bir daha. Kendisi öğrendi bir şekilde. 5. Ayında uyku saatlerini düzene soktum. Günlük kaç uyku uyumali, kaç saatte bir uyumali VS… 6. Ayında da ayagimda sallamayı bıraktım. Kendi kendine uyumasını öğrettim. Su an 1 yaşında ve kendisi uyur.
Bu yaşadıklarınız zorlayıcı ve yıpratıcı ama çok çok normal. Her bebek ve anne yaşıyor bunu emin olun. Büyümesini beklemekten başka yapacağımız bir şey olmuyor.