Mervekkc ek gıda vermek istesen bile doyumluk veremezsin. Neredeyse ilk iki ay tadımlık oluyor genel olarak. Her gıdayı üç gün üç gün vermen gerekiyor çünkü alerjisi var mı dokunuyor mu diye görmek için. Bu yüzden ilk aylar deneme yanılma ayı gibi. Sonra sonra iyice öğünlere başlanıyor. Bi de akşam uyumadan once ek gıda verirsen sindiremez çocuk. Çok da küçükmüş. O yüzden anne sütü dışında bir şey vermeniz gerekiyorsa mama vermelisiniz.