Eylül 2019 yılında satın aldık. İlk 3 ay sadece puseti kullandık o da aşıya doktora götürmek için. Daha sonra malum martta pandemi çıktı. Dışarı çıkamadık. Bu yüzden yaza kadar araba kullanılmadı. Temmuz 2020 den beri o da kısıtlı kullanıyoruz virüsten dolayı. Eksik parçası ya da deforme yeri yoktur.