RNmom20 Syhnorhn öncelikle meme reddi yaptığını okuduğum için sonra emzirme koçumun ve doktorumun kesinle demesinden dolayı.. birde alıştıpında bırakması zor olur damak ve diş yapısı bozulur diye.. ama baktım emerek uyuyo ve boş emiyo alışsın çok istedim ama öğürüp attı.. 7.ayına kadar usanmadan denedim.. 🤷🏼♀️
Syhnorhn RNmom20 diş damak bozukluğuna 2 yaştan spnra neden olduğunu duydum. Yani 2 yaştan önce bir sakıncası yokmuş
Viyor RNmom20 Geçmi denemeye başladınız acaba biraz büyütünce emzik tutmuyorlarmış.Ben doğduğu gün verdim ebeler kızmıştı hatta çok emiyordu ama saatlerce hiç uyumuyordu mecbur kaldım hastahaneden sonrada bir aydan önce önerilmiyor yoksa .
SaremAselim_0817 RNmom20 hiç öyle şartlarım olmadı nedense yaa sadece eşimde bende tv ve telefona karşıydık tv ye bir buçuk yaşından sonra azar azar izlettim tlefon hala vermeyiz öyle başka şart koymadık yani
RNmom20 Mom24 becerememiş değilsinizdir bebiş emmek istememiştir öncelikle öyle düşünmeyin😍 ve bende ütü ve kucak konusunda aynıyım.. kucaktan inmiyo ki ütü yapabiliim 🙈
Mom24 RNmom20 Yok kuzum emziremedim emmek istiyordu ama lanet ucu olmadığı icin beceremdim o kadar sütüm vardı ki değerini bilemedim düzenli sağım yapmadım kesildi neyse ikinci bebişe insallah 🤪
Skbn01 Mom24 sen ben misin be bacım ya düşüncelerimiz ve yaptıklarımız bu kadar aynı olamaz bir an okuyunca oha ben dedim 😂😂
gvnkbr RNmom20 Senin yapmam dedigin herşeyi yaparım dedim ve hepsinide yaptım 🤣 Yanımda beşiğinde uyuyor Biberona mamaya alışık *Emzik emiyor *Anne sütünü 15 aya kadar aldı *Salladım sonra uyku eğitimi verdim *5.5 aylıkken tadıma başladık 7aylikken tam öğüne geçtik. *2yasina kadar odasına geçirmem dedim geçirmedim 😁 Aklıma gelenler bunlar ama hiçbirinden pişman değilim❤️
RNmom20 gvnkbr sanırım en güzeli de herşeye rağmen pişman olmamak.. ❤️❤️❤️ bende planladığım gibi olmamasına rağmen asla pişman değilim.. her anım ayrı kıymetli 🙏😍🙏
Ogulcan RNmom20 benim kırmızı çizgim asla sallamadan uyutacağım pışpışlayarak dedim şuan ayağımda sallıyorum uyusunda nasıl uyursa uyusun konumuna geldim 😂😂
Baltenekem Ogulcan bende öyle doğduğu ilk zamanlar herkesle kavga ettim resmen sallamayın diye şuan ayağımda sallıyorum 🤦♀️
Mom078 RNmom20 Şükür bizde Hersey tıkırında😁sallamadan uyutuyorum,İlk banyosunu kendim yaptırdım, oyun halısını aktif kullandı keyfine göre kucağımda uyur 10 aylık benimle uyuyor uyuyabildiği kadar uyusun ayırmayı düşünmüyorum ❤️
RNmom20 Mom078 beraber uyumanın güzelliği 😍 minik kafası dudaklarımın ucunda.. bağımlı oldum o kötü.. vallahi anladım kocalarımızı analarını 🙈
tosbikannesiii RNmom20 ahh o yapmam diyip de yapılanlar en büyük konuştuğum asla sallamam dedim beşiği ufak hareket ettiren gördüm mü üstüne atlıyordum Birgün kayınvalidemlerdeyim anne bi yastık alabilir miyim kendin için mi yok Efeyi sallayacam kadının bana bir bakışı vardı ne oldu hani sallamıyordun böyle sallatırlar adama kaşık yöntemi neymiş ben direk blw baslayacam kaşıkla yediriyorum 😂😂 aklıma şimdilik gelenler bunar