Merhabalar..Sezeryan doğum yapalı 7 ay oldu 2 aydır regl oluyorum ama miktarı çok fazla..Geçen ay 7 gün sürdü ve bu ay hem erken başladı hemde 2 gündür gece gündğz çok kanamam oluyor..Çevremdekiler normal olduğunu söylüyor..İkiz bebeklerim var doktora gitmek istiyorum ama mlum bu dönemde riskede girmek istemiyorum..Bilgisi olan bu durumu yaşayan var mı?