Esmataha malesef pandemi fakülte hastanesine gittik çocuk acili var diye yüksek ateş deyince Corona muamelesi gördü beebgim. Corona suphelileriyle aynı müşahade odasına alınacağı her riski göze alıyorum diye kağıt imzalatmak istediler. O yüzden o hastaneye de gitseniz aynı durum olabilir sanırım sağlık bkn. uygulamasiymis. Sonra özel hastane aciline gittik