Birkucakmutluluk Bunun 10 aylikken yürümeye başlamış 19,5 aylık versiyonu da bende var 🤦🏼♀️ Üstelik ben çalışıyorum, halimi siz düşünün. Bu bir süreç bence geçecek yani azalıyor, öyle soyliyeyim. Özellikle oğlum beni tam olarak anlamaya basladigindan beri soylediklerim onda yer etmeye başladı. Mesela prizle oynamaması gerektiğini hep söyluyordum ama o dinlemiyordu. Artik prizin başına gelince oğlum ne yapmalıydık diyorum,prizi gosterip olmaz diye parmağını sallıyor. Oyuncaklarıyla hiç ilgilenmezdi ama artik oturuyoruz beraber oyun kurup oynamaya çalışıyoruz. Benim işim varsa ilgisini en çok çeken şeyi veriyorum eline. Mesela bizimki boyaları. Hadi boya yapalım diyorum koşa koşa alıp geliyor. O sağı solu boyuyor,ben ocağa yemek koyuyorum gibi gibi… Sizin de biraz daha zamana ihtiyacınız var.