Ay bende öyle bir şey yaşamıştım 1 yaşında 10 kg yu bulmasını bekleriz demişti ki kız erkek gelişimi çok farklı,doktorumda onaylamıştı 10 kg meselesini ama benim oglum yemek yediğinde altına yapıyordu bagırsakları öyle çalışıyordu ki ne yese hemen alttan çıkartıyordu sonra doktorumuz enteragermina vermişti ondan sonra bağışıklık sistemi düzelince kaka sayısı da düşünce toparlanmıştı ama 1 yaştan sonra artık kilo vs önemli olmuyor eğer bir rahatsızlığı yoksa çünkü artık genler ağır basıyor iki oğlumda 10 aylıkken düz duvara tırmandı nasıl kilolu olsunlar stresten ben kilo alıyordum :)