Anneler nolur bana umut olun. Kızım doğduğundan beri hiç durmayan memnun mutlu olmayan bir bebek. Şuan 8 aylık. 6.ayda düzelir dediler. 6.ayı hatırlamak bile istemiyorum şunca zamanın en beteriydi. 4.aya kurban olmuştum. Nolur 9.ayda bitecek diyin. Birtek uykuda susuyor. Uyandığın andan itibaren her dakika bağırıyor çığlık atıyor ağlıyor mutsuz memnun olmuyor birşeyden. İlk 5 ay tek başıma baktım bu beni çok yıprattı. Daha sonra kayınvelidem geldi. O biraz oyalıyorda nefes alıyorum. Dayanamıyorum sabrım kalmadı. Normal insan olmayı özledim. Bebeğimle ilgilenmek istemiyorum. Çünkü bişey yapamıyoruz ki. Takla da atsam yok olmuyor. Gülüyorum oynatıyorum, göbek atıyorum artık farklı gelir diye yok yok yok. Bitsin artık nolur 9 ayda bitecek diyin nolur. 😢😢😢