Merhabalar, tabii ki uzmanlar daha iyi bilir ama emzirirken yeşil çay iyi değil diye biliyorum. Emzirme kampına katılmıştım orada diyetisyen demişti. Bebekte gaz yaparmış. Benim de oğlum 3 aylık. 31 kilo aldım hamileyken, 24 kilosunu verdim. Spor yapacak vaktim yok bebeğime eşimle ikimizden başka bakan olmadığı için. Dikkat ederek çok da kısmayarak verdim. 94 kilo ile doğuma girdim. Şimdi 70 kiloyum. Benim de aşırı boyutta kilo takıntım var 😊 her zaman dikkatli beslenen biriydim ama gebelikte aldım.