Merhaba kızçeler size bir sorum olacak benim kızım bu ayın sonunda 8. Ayını dolduracak ve hala desteksiz oturamıyor hatta oturmak dahi istemiyor sürekli öne doğru eğiliyor mama sandalyesindede aynı şekilde öne doğru eğiliyor aranızda böyle bir sorunla katşılaşan varmı aynı ay doğan bebeklerin hepsi oturuyor. Onunla karşılıklı oturarak oyunlar oynamak istiyorum direniyor sanki bir yeri acıyor gibi ağlamaya başlıyor sizce sorun nedir?