Kızlar bebeğim hep 500 Gr ve üstü alırdı ay çok az almış ebe hanım da az almış dedi 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedi çok az dedi mama ki vereyim bilmiyirum sütümü artirayim sizce kötü mi 5. Ayda 200 alması şu an 7600 5 aylık bebeğe göre kilosu iyiymiş ama bu ay az almis