koalaveannesi bondigo aldım çok memnunum. Halısının inceliğine çok takılma ben ne olur ne olmaz altına battaniye koyuyorum malum kış. Ama oyuncaklarımız çok kaliteli ve işlevli. Çok büyük değil ama zaten oyun halısında belli bi aya kadar gidecek sonrası emekleme ve yürüme 🤗 ebebekte 159₺ idi sanırım 2 ay önce. Daha fazla para ödemene lüzüm yokk