Merhaba kızlar. Bebeğim 7.5 aylık ve saçlarım çok çok fazla dökülüyor. Doğumdan yaklaşık 2-3 aya kadar hiç dökülme olmadı. D vit kullanıyordum ama sonrasında vitamine rağmen dökülmeye başladı ve hicc durmadı. Kullanmayı bıraktım ben de. Sizde oldu mu öyle? Dökülmesini nasıl durdurabilirim ?