Berilismom uykular fena, sürekli uyanıyor, gündüz uykuları da kısalmıştı, nasıl olduysa bu sabah 2 saat uyumuş. Onun dışında hep hareketli hpe Bi yerlere gitmek istiyor, gidemeyince sinirleniyor beni çekiştiriyor🙈 algısı çok açık hep dokunayım keşfedeyim öğrendiğim hareketleri tekrarlayım modunda.bu hafta bitecek bakalım atapımız