Hayriyed Merhaba güzel anneler benim 4 aylık bebeğim var anne sütü alıyo arada günde bir biberon falan mama veriyorm bazen iki yüzünde kuruluk döküntü olmaya başladı bebelac gold kullanıyodm önerdiğiniz mama varmı alerjik yapısı iyi olan