edafhnanq2n ikiz bebek arabası alcam uygun fiyata nerden alabilirim bilgisi olan varsa yazarsa sevinirm
supermom2 edafhnanq2n baby hope city Twin kullanıyorum.yaklasik 9 aydır kolay ve konforlu. fiyati bence kalitesine göre çok uygun.tek sıkıntısı araba bagajında biraz yer kaplıyor.açılıp kapanmasıda kolay
Tugba10-5 edafhnanq2n ben araştırıp ikinci el aldım sıfırları çok pahalı geldi üstüne ne kadar kullanacağımız kara kayıp diye sıfır almak istemedim
zeynomer edafhnanq2n https://imgyukle.com/i/LbjnMH https://imgyukle.com/i/LbjRuo https://imgyukle.com/i/LbjVBU
Denizkumsal edafhnanq2n merhaba bende sayıyorum almadıysanız eger altlı üstlü benimkisi sıfır ayarında pusetleri de mevcut hatta anan kucakları hiç kullanılmamış arabayıda en fazla üç kez çıkarmışızdır
zeynomer edafhnanq2n deforme yok kendi ikizlerime kullandım. Hem oturma hem yatma özelliği var katlandıgında dik şekilde durabiliyor . Frenleri ve kullanışı çok iyi