Şişli hamidiye etfal hastanesinde muayene oldum dr özlem ünsal ın asistanları baktı burnumun ucunda eğrilik vardı ve alerjenim varmış kısacası 19 mart ameliyat verildi aranızda doktoru bilen ameliyatlarına şahit olanınız varmı sonuçta yer mevki önmli değil dr önemli diyecdüsünüyorum sgk olduğu icin özel de yaptıracak durumda değilim