Merhaba kızlar 2 gündür bebeğim gunduz hiç uyumuyordu gece uyuyor oda 11 gibi yatıyordu sabah. 10 a kadar uyur ve 2 kere kalkar mama yerdı 90 cc ama yine dün 11 de yattı gece 4 de uyandı 90 cc zor içirdim içmedi sonra kustu ne varsa tekrar uyuyup sonrasında 8.30 da uyandı 125 cc içirdim zor olsada normalde cok ıstahlı bır bebekdı 3.ayına girdi bugün gunduzlerı 2 saatte 1 90 cc içerdi en fazla 3 saatte 1 güncel kilosu 5.500 prematüre birde bebegm sütüm cok cok az 2 göğüs 25 ml anca cıkıyor sagınca doktor kontrole yenı gıttık 3 gün oldu atak mıdır nedir anlayamadım acıkmadıda hala uyuyor uyandırıp zorla içirsem mi mama acaba ne diyorsunuz idrar tahlilleri falan yeni yapıldı hiç bir sorunu yok