Kızlar bebelac gold 1 kullanıyordum mama olarak ancak bulamayınca on gün öncesine kadar similac aldım. Kızımın reflüyü var ama eskisi gibi çok kusmasi yoktu. Similactan sonra yine kusmasi fazlalaştı. İki numaraya geçtik mamada. Aranızda böyle bir sorun yaşayan oldu mu?