Masal_18 Çukurambar Koru’da yaptım doğumumu 11 ay evvel.Doktorum Aslıhan Yazıcıoğlu’ydu. Neorama İş Merkezindeki kendi kliniğinde doğuma kadarki kontrollerim yapıldı.sınırsız muayene imkanı sunuyo yani istersen hergün git ek bir ücret ödemek yok.doğum,bebeğimin ilk aşı ve kontrolleri benim ilk hafta kontrollerim de dahil 5.500 tl ödedik.çok memnun kaldım zaten harika bir doktor çok güzel bir enerjisi var