Merhabalar. 5 aylık bi kızım var sadece anne sütü alıyo. Sağ taraftan çok çok az süt geliyo aslında ilk başta her ikiside iyiydi ama bir ay kadar sonra nedense sağ göğsüm söndü resmen. Emzirmeyi bırakmadım sağ taraftanda ama düzelmedi bi türlü. Şimdi tek sol taraftan emziriyorum desem yeridir. Gün içinde sütümde azalıyo vede. İki taraftan emzirebilsem sıkıntı yaşamayabiliriz aslında. Kızım biberon mama kabul etmiyo. Bu sebepten annelere sormak istiyorum azalan taraf yeniden çoğaltılabilir mi, bunu başarmış olanlar varmıdır ? Şimdiden teşekkürler🌸