Günaydın kızlarrrr Nasılsnız bebişler ne durumda tadımlara başladnızmı ,bebegniz dönüyor mu , nasıl oyalıyorsnuz gün içinde benm bebegm artık oyun halısında durmuyor yere yorgan attım oyuncakları koyuyorum önüne ama çokta oyalanmıyor destekle oturtabiliyoruz onun harici dönemiyor hala bizim bebiş 😒 Biraz tombiş totosnu kaldıramıyo tadımlara başladık 3 gündğr havuç verdim dün yüzünde ufak sivilceler oldu ondanmı bilmiyorum simdi payatese geçicem bu arada 30 ağustos doğumluyuz siz nasıl oyalıyorsnuz nasl bir oyuncak almalıyım önerileri bekliyorum