ElamDerya Öncelikle merhaba. Bebeğim için daha önce evolvia ve hipp kullandım biraz gaz problemi oldugu için şimdi bebelac gold aldım deniyorum. Mamayı hazırlıyorum ve biberon un heryerine mama kalıntısı kalıyor köpük gibi sebebi nedir acaba bilen varmı
Berenkooommm ElamDerya aptamilde öyle oluyordu hazmetmesi zor oluyor öyle olan mamayı sma kullanıyoruz memnunuz kalıntı kalmıyor
ElamDerya 05ay05az20e1sra14na9di3r27 sıcak suyla yapıyorum daha önceki mamalarda böyle bişey olmadı hiç mama bozuk olabilrimi
ElamDerya Berenkooommm aslında gazı azaldı diyebilirim ama sonrasında kusuyor mamayı biraz. Çok yemiyor