Sohbet var 😝 napıyosunuz nasılsınız bebişler neler yapıyor bizim kız agzını acmıyor ama birkac diş aynı anda geliyor kehribar kolyemizde kırıldı iştah desen oda yok sadece meyve yogurt yer sebze yemek falan yemez. Yememesi cook yorucu yıpratıcı. Gecen ayakkabı aldım dısarı cıkartıyım dedim anamm ordan oraya fırlıyor pantolon almıstım degismeye gidiyim dedim ortalıgı ayaga kaldırdı her yere kaçıyo 😂
Bir yandan gece emmeyi kesmeye baslıycam sürekli karar alıyorum basaramıyorum dün biraz daha az emzirdim uyandıkca salladım cok daha sık uyandı sabahta erken kalktı 😒