Annesivekizi Merhaba anneler kızım 13 aylık son 1 2 aydır mama sandalyesine oturmayı reddediyo. Hiçbi şekilde yemek istemiyo. Daha önceden yediği 1 büyük kasenin çeyreğini zor yiyo o da videoyla. Çeşitli yemek yemek istemiyo sadece muhallebi yoğurt vs yiyo. Ya da makarna pilav. Çoğu şeyin tadına bile bakmıyor dudağıyla dokusuna kokusuna bakıp reddediyo. nasıl alıştırabilirim yardımcı olun
Mom0911 Annesivekizi benimki de 13 aylık aynı öyle . Yemek yemiyor hiç, kendi bir yemek beğense ufak atıyor ağzına , çoğu zaman reddediuor herşeyi 🙁
Pisi Annesivekizi benim oğlum d 13 aylık o da bir şey yemiyor. Bazen çok güzel yiyor bazen hiç bir şey ağZına sürmüyor. Ama hiç zorlamıyorum. Doktorda zorlama yemiyorsa ilerisi için travma oluşur hiç yemek istemez dedi
eliztossmom Annesivekizi benim kızımda 19 aylık. Dediğiniz gibi 1 yaşına kadar yemek yedirmek o kadar kolaydı ki bence red etmeyi öğrendiler 😁 şimdi söylediğiniz gibi asla beğenmediği yemeyi yemiyor zorla belki biraz:) bende zorlamıyorum neyi severse onu yesin diyorum diğer yiyeceklerdende azda olsa yesinde diyorum. İlla geçer Buda biraz daha büyüsün :) beni anlamaya başladığında anlaşırım yemek konusunda her türlü diyorum 😁😁
27__ Annesivekizi Artık etrafi keşfetmek yemekleri yere atmak onlarla oynamak daha eğlenceli geliyor. 13. Ayda bizde yasadik onu. 14.ayda kısmen düzeldi diyebilirim.
Annesivekizi Mom0911 eskiden daha çok yiyodu sizinki de öyle mi peki? Acaba dönemsel mi? Hiç telefon vermemiştim kaç gündür yemeyince çaresiz kaldım açtım şimdi de ona alıştı galiba
Mom0911 Annesivekizi ama ben çizgi filmi açarak falan versem de aynı öyle yemez pek, eskiden 7,8,9,10 aylıkken çok güzel yiyordu. Kahvaltı , akşam yemeği
Annesivekizi Mom0911 dönemsel mi acaba benimki mama sandalyesine dahi oturmuyo kendi yemediği gibi bize de yedirmiyor. Kıpır kıpır çocukta bi panik hali var zorla kalkıyo
BalkizimBaloglum2 Benim kizimda ayni bu sabah severek yedigi omletini yemedi dudaklarıni büzüyor kafasini çeviriyor artik ne yedircegimi şaşırdım ilk baslarda daha iyi yiyordu büyüdükçe yemek istemiyor yesin diye zorlasam bi zorlamasam bu sefer ac kaliyor zaten zayif şaşırdım kaldim
Annesivekizi BalkizimBaloglum2 aynen pankek yoğurt muhallebi onlara da muz eklersem ucundan azıcık yiyo o kadar. Sebze meyve bizim yendiğimiz yemeklerden hiç hiç yemiyo zaten. Sarı leblebi çok seviyo ben de zaten karnı aç diye veriyorum ama iştahını daha mı kapatıyo acaba. Vermesem de sürekli meme istiyo yedi doğan gibi
Mom0911 Annesivekizi aynı bizimki valla , kendi kalkıyor bizi de yedirmiyor kucağıma geliyor kucağımda oturduğu halde ise yemekleri döker yere 🤦🏻♀️
Annesivekizi eliztossmom inşallah geçer ama hiç sebze meyve vitamini almıyor sadece karbonhidrat makarna pilav ekmek. Poğaçanın içindeki patates bile ağzına gelse bi daha yemiyo ondan
Annesivekizi 27__ ay inşallah düzelir ben aslında meyve sebze yemek yememesinden şikayetçiyim. Yemek kültürü oluşturamadım sanki
tde_kbr Benim oğluşumda kendi yemek istiyor hep ben de yiyebileceği şeyleri küçük küçük önüne koyuyorum bazen, daha iyi yiyor o zaman.
Annesivekizi tde_kbr keşke yese. Önüne koysam bile sadece makarnayı yiyo. Denemediğim parmak gıda mücver çeşidi kalmadı ağzına aldığı an çıkarıyor geri
eliztossmom Annesivekizi annelik işte bende bir gün çorba içmese uyuyamıyorum o gün vitamin almadı diye beslenmedi diye ama bence çok dert etmeyin bide sebzeleri pişirip blenderdan geçirseniz çorba olsa içmez mi biz öyle yapıyoruz :)