P_M_A memeniz süt dolu ve gerginse o yüzden tutamıyoda olabilir. İlk günler benimde memem çok sertti süt vardı ,bebeğim kavrayamıyodu bende çözümü sağmakla buldum . Sağıyodum mememi hafiften yumuşamaya baslayınca memem bırakıyodum sağmayı bebeğimi emziriyodum bu sefer. Benimde ucu çok azdı elimle meme ucumu sıkıyodum o sekilde bebeğin ağzına tutturmaya calışıyodum . SOnra çok şükür meme ucuda çıktı kavrama sorunu kalktı bebek emdikçe ve pompa ile sağdıkça . Denemenizi öneririm bu sekilde