mamAras Kızlar sedasyonla operasyon geçiren oldu mu? Narkoz gibi bir şeymiş ama ben çok korkuyorum bir el atın nasıl oluyor?😂
Hohomoromu mamAras sedasyon la tam uyumuyorsn galiba yapılanı görüyorsun ama tam kendinde değilsin kendinden ama.bir şey yapamıyorsun sersemlesmis gibi 😊
Canimanne mamAras ben oldum çok güzel bir şey valla sarhoş gibisin acı yok ama sen konuşuyorsun sonra sersemlikten uyuya kalıyorsun değişik bir şey hahaha
Dmrcnn mamAras ben sezaryendeyken bebeğimiz gördükten sonra oldum dikilirken😁 efsane uyudum uyanıklılık arası kafa hafif dumanlı hani su tv karsısında tatlı bi uyku bastırır tv sesini duyarsın arada gözünü acarsın🤣 heh aynı onun gbi
Arwen mamAras acil sezeryana alınınca çok korkmuş tansiyonum yükselmişti ve almıştım arada gidip tekrar alasım var açıkçası müthiş bir kafa 😂 çok güzel uyku yapıyor.
mamAras Hohomoromu Arwen Canimanne Dmrcnn Mom62636362 Vallahi harika anlattınız sizden önce korkudan uyuyamıyordum şimdi de meraktan uyuyamam😂 o zaman narkoz gibi ağır korkulacak bir şeyi yok ya uyanamazsam falan diyordum da ondan açtım postu😂
Canimanne Mom62636362 kesinlikle kıl dönmesi ameliyatı olmuştum. O kadar çabuk süre geçti ki doktora sordum ne vurdunuz dedim o söylemişti
Nurcan03 Endoskopi yaptırmıştım o şekilde güzel kafa yapıyor. Duyuyorsun ama hayal meyal zaman kavramı azalıyor. Eşim eve gelirken susam sokağı şarkısı söylememle hala dalga geçer 😂 Ama ben çok sevdim o hissi ahahaha
Nurcan03 mamAras hatırladığım kadarıyla o şekilde verilmişti. Sonrasında biraz sersemlik hissi oluyor o kadar. Daha önce iki kere uyutmadan yaptırmıştım keşke onlarda da uyutsalarmış diyorum.
Arwen mamAras evet damar yoluyla yapılıyor, narkoz gibi sersemlikte yapmıyor. Nasip olursa ikinci çocukta da alırım bi doz 😂