nznsekerr dökülme değil lapa lapa hatta tutam tutam dökülüyor valla . Bebeğim de 5 ay 11 felaket dökülüyor . Kansızlık ve vitamin eksikliğinden olduğunu düşünüyorum . Doğum yaptıktan sonra doktorum dedi kan ilacına devam et bırakma . Ben salak gibi bıraktım ondan dökülüyor biliyorum 1 haftadır başladım artık o kadar çok dokulmuyir kan ilaclariniz varsa devam et canım