Rabialina Kızlar bir post açmıştım kızım emmeyi reddediyor ağlıyor diye ama sadece tek bir kişi yazmış ama gereksiz ve önemsiz bir post olsa hemen yığılma olmuştu bile 😏kbakmasin anneler lafım yokkimseye ama önemli postlar aşağıda kalıyor ve kimse yardımcı olamıyor bu yüzden ben rahatsızlığımı belli etmek istedim tekrar kbakmayin iyi geceler🤗🤗
elifiii Rabialina merhaba, lütfen yanlış anlamayın ama bu konuyla ilgili fazlaca post açıldı, oraya yazılanlar yazdıklarımız var. Arama butunundan meme reddi vb. kelimelerle aratırsanız oldukça okunacak şey bulabilirsiniz.
CemreKerem Rabialina canım senin actigin gibi bu tarz postlar açılıyor fakat bu tarz soruları bizim cevaplamamiz doğru olmaz . Bebek emmiyor ama neden belki tok belki gazi var belki meme reddi belki sadece emmek istemiyor bunu bilmeden yapacağımız yönlendirme yanlış olur o yüzden ben görsem de kesin olmayan postlara yazmıyorum. Bence çoğu anne de yanlış yonlendirme yapmamak için yazmıyordur .
Yusufrony Rabialina haklısınız bende çok post açtım Bebekler ile ilgili ama kaynana postu daha çok yorumlar bırakıyorlar sanırım