Betbet Bebeğim 1 ay 3 günlük dün sarılık aşısı yapıldı ateşi falan çıkmadı ama çok huzursuzzz sürekli ağlıyor normal miii
MayneymisAltintop Sarışık aşısı değil hepatit b aşısının devamı olabilri mi? Birinci ay sonunda birtek o var çünkü
Minikheyecan Biz hiç hissetmedik aşının etkisini aşı veya gazdan da olanilir bence atak haftasımı diye de bakın bi bence