Demet_k Arkadaşlar bebeğim 5 buçuka aylık. 2 aylıkken koluna yapılan verem aşısının yeri şişti ve kızardı. Bu durum normalmi. Başına gelen varmı. Ya da aramızda hemşire olan varsa bilgi verebilirmi🙏
acemianneyimmm Demet_k benim bebeğiminde şişti kızardı canım. Hemşireye sorduğumuzda bu canlı aşı normal dedi
94z-20u Demet_k canım bu aşının tuttuğuna işarettir güzel birşey o kızarıklık daha çok şişip inicek hemen geçmiyor ama olağan ve normal olanı bu
mysweetbaby Demet_k olması gereken bu hatta hafif akıntı olacak sonrasında.hepsi aşının tuttuğuna işaret korkmayın
fikolatte Oğlumun 3 ay sonra şişti azıcık kanlandı. Yeğenimin 2 ay sonrasında o kadar kötü şişmiş ki aşı yeri irin toplayıp payladı sonra hala kötü. Dr normal demiş.
Leylamoms Normal. Bizim de öyle bazen kabuk bağlıyor kızarıyor sonra geçiyor surekli tekrar ediyor. Zamanla düzelir