Zezemeze Kızlar bebeğim 10 aylık. Sıralıyor ama daha kendi başına yürümüyor ben yürütüyorum yürüme arkadaşı ile. Ama bir ayağını sürekli yan basıyor diğerini düz basıyor. Daha erken olduğu için normal midir yoksa bir sorun olduğunu mu gösterir?
PortakalKokulum Zezemeze yok canım niye sorun olsun benim oğlum 8 bucuk aylıktı yürüdüğünde, masallah evlatlarımıza 🙂 sadece daha erken peşinde koşmaya baslıyosun o kadar 🙂🙂
Annis-ogul Zezemeze ayyy ins bnm bebis de 10 aylıkken yurur yaa .tatil zamanına denk geliyo cok heves ediyorum kumda yürüsun
antropologanne Zezemeze Yan basması normal değil, düztaban olabilir düzeltilmezse. Bunun için doktorunuza danışırsanız yapılması gereken hareketler var. Ben biliyorum birkaçını ama ay itibari ile sizin bebeğinize olurmu bilemiyorum.
zeynnep Zezemeze bizim akrabanin kizida öyle yürürdü koşarken falan bir bacağı sanki çıkık gibiydi sonradan düzeldi doktorda sorun görmemiş.düzelir inşallah.
Zezemeze PortakalKokulum daha yürümüyor yürüme arkadaşıyla gidiyor ama bir ayağını sürekli yan basıyor bu normal mi
PortakalKokulum Zezemeze tam yürümeye baslayınca anlasılır bi problem olup olmadıgı inşallah tıpış tıpıl yürüdüğü günleride görürsün yakında 🙂
zeynnep Zezemeze bizim akrabanin kizida öyle yürürdü koşarken falan bir bacağı sanki çıkık gibiydi sonradan düzeldi doktorda sorun görmemiş.düzelir inşallah.
Tugce5540 Zezemeze kız benimki 1 yaş yürümüyor bu kadar sıkıntı yapma kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yürür
Minnossareannesi Zezemeze bi göster istersen ikisini de yan bassa daha bilmiyor derim ama birini basması düşündürdü canım belki düzelir ama ne olur ne olmaz 🙏🏻