Civcivannesii Arkadaşlar dün post açtım ama kimse cevap yazmamis oğlum 4. Aylık aşıni iki gün önce oldu ve 5 li karma olduğu bacağında fındık büyüklüğünde kızarıklık olustu, bugün kızarıklık biraz daha büyümüş.Boyle bir durumla karşılaşan varmı ??
Efemm Civcivannesii 5 li karma aşıyı ilk defa duydum bizde öyle olmadı saglık ocagını arayıp bi sorun isterseniz
minnosum25 Civcivannesii doktorunuzla bir görüşün isterseniz normalde pek olan bir durum değil büyümesi filan
nslhn_D Civcivannesii sağlık ocağında eğer bacakta sertlik olursa kolonyayla silin demişti ama kızarıklık farklı olabilir bilmiyorum