Zezemeze Arkadaşlar bebeğim 10 aylık. Birkaç aydır ara sıra uykusu olmadığında bile gözlerini ovuşturuyor. Bu aralar yine sık sık yapıyor, baya bir kaşıyor gözünü. Doktora randevu alacağım, yaşayan var mı bunu neden olabilir?
cihangirinannesii Zezemeze 3 buçuk aylığız aynı durum bizde de var gece başlıyor sabaha kadar uyumuyor kaşınmaktan sürekli başında bekliyorum
Annesininmucizesi_ Zezemeze bizim de öyle 7.5 aylık bende burda bekleyeyim .hep uykudandır diye düşünüyordum ben
Humi Zezemeze alerji olabilirmi ? Sizin yada miniginizin yedigi besinlerden kaynakli oluyormus bikac kisi yazmisti
Betulalmina cihangirinannesii merhaba bizde de aynı problem var. Çektiklerime tercüman olmuşsunız resmenZ ne yapacağımı bilmiyorum. Siz nasıl atlattınız bu durumu? Hem göz ovusturuyor hem de kıvranıyor. Ama bi yandan da uykuya yenik düşüyor. Kendini çiziyor. Uyku kalitesi kötüleşiyor.
Emine_1245 Canım ya bu kadar denk gelir ancak. Oğlum da 10 aylık iki gündür sürekli gözlerini ogusturuyor. Akşam da öyle yapmaktan kıpkırmızı oldu gözleri. Eğer devsm ederse pazartesi doktora göturcez bizde.
Humi Zezemeze alerji testi 3 yasina kdr dogruluk orani dusuk. Ya siz gozlemleyeceksiniz (gluten sut urunu yukurta cikek dometes vs. Yemiceksiniz) yada doktor destegi alin kucuukken dahabrahat olur tedavisi
AliEmir1103 Zezemeze 9 aylıkken gittik bizde bunun için göz doktoruna.. bir sorun çıkmadı çok şükür. sık sık yüzünü ve ellerini yıkayın dedi. göz bozukluğu da neden olabiliyor diye korkmuştuk sonradan düzeldi
Gtmz Zezemeze oğlumun aylardır oyle burnu tıkalı olduğunda artıyor bide diş dönemi ben dişleri içten kaşınıyor diye düşünüyorum Bir de kulakları kir olmuş onu temizletcez o da yapabilirmis 1 yaşında bu arada