4 aylik oğlum var doğduğundan beri sürekli yüzü kızarıyor alerji denildi sadece zyrtech diye surup ve eumovate diye krem yazdılar surup 2 yaa altına tavsiye edilmiyor krem ise kortizonlu sizce nasıl bir yol izlemeyelim. Hee gün çıkmaya başladı bu aralar napacağımı bilemiyorum