Cansuuuuu13820 ben kendi isteğimle kızıma kendim bakıyorum. gece de uyandıgında ben kalkıyorum. sabah 6:30 da kalkıyor, o zaman eşim kalkıyor. 9:30 a kadar o ilgileniyor. bana o 3 saatlik uyku gece uyudugum uykulardan daha iyi geliyor. ben uyandıgımda eşim kahvaltıyı hazırlamış cocugu uyutmuş oluyor. kahvaltıyı yapıyoruz eşim işe gidiyor, kızım uyanıyor. bütün gün onunlayım. 4 aylık sürekli ilgi ve oyun istiyor gündüz uykuları yok denecek kadar az bazen sarkı söylemekten sesim kısılıyor. eşim gelene kadar zaten bitmiş oluyorum. yemeği genelde akşamdan yapıyorum. gün içinde yiyebilirsem hızlıca atıştırıyorum. bazen dısardan söylüyoruz. eşim erken gelirse o hazırlıyor yemekleri. kızım akşam 8 de uyuyor. akşam yine eşim yıkayıp yedirip yatırıyor. haftada 1 temizliğe kadın geliyor. camasırı da onun geleceği güne yıkamış oluyorum. o katlayıp yerleştiriyor. bu sekilde idare ediyoruz yine de zor oluyor gündüz hiç dinlenemediğim için. şimdi 2. ciye hamileyim bakıcı bakıyorum hiç istemediğim halde. ya babası ilgilensin ya ben ilgileneyim istiyorum ama malesef durum bu.