Bebeğimi 2 gün önce devlet hastanesinde çocuk cerrahisine sünnet ettirdik. Ödül almış bir doktordu diye başka aramadık. Lokal anestezi ile sünnet oldu. Oğlumu verdim ama geri aldığımda sesi kısılmıştı ağlamaktan hiç çıkmıyordu sesi 😔 2 gün oldu hala aynı sesi düzelmedi 😔 bir de sünnetten sonra altını açmaya kalktığımızda çok ağlıyor izin vermiyor altını açtırmaya 😔 eskiden bu yoktu konuşa konuşa alıyordum 😔 nasıl unutur bu da😔 sanırım çok korkmuş sünnet sırasında. Başına aynı şeyler gelen var mı