Merhabalar kızım 11 aylık yaklasık bir aydır kendi odasında yatıyor ama son 2 haftadır gece cok sık uyanıyor ve sebepsizce aglıyor yanına gidip yatagından alınca kucagımda tekrar uykuya dalıyor. Sizce tekrardan yanıma almalıyı mıyum yoksa böyle böyle alışmasını saglamalıyım ? Lütfen yardım