OyaGny Ben doğum yapalı 10 gün oluyor ama bebeğim yarım saate bir uyanıyor bazen iyi uyuyor bazen saatlerce ayakta normal mi acaba
TugbaY OyaGny şuan kendini hala anne karnında sandığı için çok Bi rutini olmuyor aslında sadece kollarını sarıp kundak yaparsanız daha çabuk uykuya dalip uyuyabilir biraz da kolunuzda deneyin öyle kendini güvende hissediyorlar
Pasamm14 Benim oğlum 40 gün hiç uyumadı ne gündüz ne gece artık zombi gibi geziyodum evde uyanıkken rüya görmeye başlamıştım