Fatmameyra 1 haftadır her uyandiginda zibini su gibi ter uzun kollu zıbın uzun kollu ince kazak altınada bi tane ayaklı pijama giydiriyorum üstünede hafif örtüyorum ama hep su sebebi ne acaba
MinikEla Giydirdikleriniz kalın geliyordur. Benim kızımda çok terlediği için badinin üstüne çok kalın olmayan bir takım giydiriyorum üstünüde kalın olmayacak şekilde örtüyorum yeterli oluyor.
Gulsen96 Benim oglum oyle cok terleyen bir bebek degildi.simdi 10 aylik 2 haftadir soguk terliyor geceleri..nedenini bilmiyorum🤷♀️