Gizti Kızlar yoğun gazlı kolik bir bebegim var büssürü gaz damlası kullandım hiç nir etkisini göremedim sab ve bio yu kıllanyorum bio yu en bastan beri hiç bırakmadım saati saatine verdim ilaclarını hep yok fayda etöiyor bioyu bırakma kararı aldım gercekten damlalar gercek gazlı çocukları geçirmiyor
Cgur Gizti bizde sab siblex ve biogai kullandık gerçekten etkiliydi ama siz birde nurse harveys i de ekleyip deneyin . Mesela biogai akşamları 5 damla verin. Diğerlerini de sıralı verin . Diyelim ki önce sab siblexi verdiniz iki saat sonra nurse harveys olabilir
Dilanatc Gizti sap simplex kullanıyorum özelden doktor verdş kızıma hemen etkili bi damla. Eşimin midesinde gaz birikiyordu bu ilacı bi dene belkş sanada iyi gelir dedim. Bir içişte hemen etki etti gaz sosunu yaşayan bir çok kişiye bunu söyledim. Birax pahalı diye genelde kimse almaz ama gerçekten çok iyi damla çok şükür bu kıızmda gaz problemi yaşamadım. Bu damlayu kullanın anında etkisi olur bebeğinize kullanırken banada msj atın
AmazonMom Gizti metsil kullandınızmı bize o iyi geldi ve tabi arada masajla çıkarıyorum gazı özellikle bacaklara bisiklet hareketi hafif karnına bastırarak çıkarıyor ozaman 👍
Filizderit Gizti zeytinyagi sur karnina sirtina ayaklarina ve ayaklarini sicak tut sogugu alir ordan ve rezene icir bebise ben dogudugundan beri verdim cok sukur 5 ayligiz arada biz oluyor gaz ama eskisi gibi degil gerci kolik biz bebekte degildi sakin cok masallah benim oglum
Ervanurumm Benim kızım da kolik. Bir bebek nurse ve mestit kullandık fayda etmedi şuan relaktaz kullanıyoruz ayrıca süt ve süt ürünleri yemiyorum daha iyi şükür ama gece hala uyumuyor biraz gazı oluyor eskisi kadar değil ona şükrediyorum
Gunesannesi Canım bizimki 30 günlükten sonra başladı gaz durumlarına nurse harveys denedim olmadı değiştirip relactaz kullandım günde 3 kez 8 er damla anne sütüyle karıştırarak iyi Geldi atakları azaldı.azaldıkça da damlaları düşürdüm mesela bir sonraki hafta 7 şer damla bir sonraki hafta 6 şar damla diye. Doktora gittiğimizde 4 damlaya düşmüştüm artık. Doktora söylediğimde annesi normalde 4 damla yetmez dedi bebeğin gaz sorunu bitmiş demekki dedi. 6 gündür damla kullanmıyorum. bio gaiayı hep kullandım hala da kullanıyorum probiyotik çünkü.
Daphnemom Sab simplex düzenli kullanıyoruz, beslenmelerin altına ameticol bikaç damla veriyorum ıkınmadan besleniyo rahat rahat. Şimdi bir de mommy’s bliss gripe water night time kullanmaya başladım o da çok iyi geldi
humamomss Benim kızımda kolik İbrahim saraçoğlunun bebek için kimyon çayı tarifi var bakmanızı öneririm ben yapıyorum kalanıda kendim içiyorum çok şükür 2 gündür kolik sancılarımız hafifledi ilk defa bu kadar huzurlu gördüm kızımı
Gzdzeynep Kolik bebeklerle normal gazlı bebeklerin durumu farklı oluyor normal gazı olan bebeklere gaz damlaları fayda eder ama kolikte hiçbir gaz damlasının faydası yok bu bir süreç ve zamanı gelince geçecek göreceksiniz. Bir kolik bebek annesi olarak size sabır diliyorum bir de ağlama saatine yakın banyo yaptırıp karnına masaj ve sonrasın kundak hafif sallama bize iyi geldi bir de bu rutinleri deneyin.