Kızlar saçlarım çok tülerik ve kabarık banyodan sonra kuruyana kadar çok güzel oluyor ama kuruduktan sonra baş etmek mümkün olmuyor hem tüleriyor hem kabarıyor saçlarımı açık taç tokalar takıp evin içinde öyle dolaşmak istiyorum ama görüntüsü o kadar kötü ki sinir olup hep topuz yapıyorum bir de saçım da çok o yüzden baş edemiyorum
tülerikliğini kabarıklığını engelleyen sprey şampuan vs saçlarına kullanan arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum